reklama

Dúhové farby, anjelské úsmevy a usmievaví anjeli

Tisícky. Milióny. Miliardy. Nás ľudí je tak veľa. Sme ako drobné mravce v obrovskom mravenisku nazývanom Zem.Každý jeden z nás je jedinečný, originál. Stvorený s nebeskou precíznosťou, ovplyvňovaný ľudskou slabosťou. Každý má svoje vlastné problémy, radosti a vlastnú škálu tých najrozmanitejších nálad.A čo ja? Mám dnes dobrý, alebo zlý deň? Trápi ma milión otázok. Občas si pripadám celkom bezvýznamná a bezmocná. Sama pred sebou. Sama pre seba. Môj svet sa skladá z úlomkov myšlienok, z čriepkov rozbitých pocitov a zo sladkých bozkov dávno stratených lások.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Keď ráno otvorím oči, modlím sa. Aby deň nebol všedný. Chcem stretnúť ľudí, ktorí do môjho sivého dňa primiešajú dúhové farby. Ľudia známy mojej duši, avšak i úplný cudzinci. Sama by som nebola ničím. Bez ľudí, ktorí sú blízky môjmu srdcu, ktorí ma chápu, pomáhajú mi, podporujú ma a smejú sa so mnou by bolo všetko iné.Bledé a nevýrazné.Bez každodennej dávky dúhových farieb a hrejivých úsmevov od mojich priateľov a blízkych by som zahynula!Veď aký by to už len bol svet bez farieb a smiechu? Veľmi smutný. Stačí však čarovná prítomnosť osoby, ktorá vykúzli slnko na perách a svet je krajší a v dôsledku toho aj o niečo lepší.Často sa však pýtam sama seba ako je možné, že napriek veľkému množstvu úsmevov na kilometer štvorcový a radosti, ktorú smiech prináša okoliu, je na svete stále tak veľa zrady, bolesti a sĺz? Sú ľudia, ktorí zlo rozsievajú okolo seba v presvedčení, že robia správnu vec. A potom sú medzi nami ľudia, ktorí zlo potláčajú, naprávajú krivdy, zotrú slzy z líc a pomôžu.Anjeli na Zemi? Možno.Stretávam sa s nimi každý deň, niektorí z nich majú doživotné permanentky v mojom srdci. Títo anjeli sú však veľmi plaché stvorenia. No ak, milý môj čitateľ, budeš mať oči a srdce otvorené, uvidíš ich.Dobro konajú v tichosti, občas jednoducho iba pohladia dušu milými slovami a deň je farebnejší.Sú i anjeli všeobecne známy. Matka Tereza, ktorá nezištne pomáhala chudobným a umierajúcim, princezná Diana, ktorá otvárala svetu oči, aby videl utrpenie iných, pápež Ján Pavol II. ... Anjeli sú aj všetci tí, o ktorých sa vie, že majú srdcia doširoka otvorené. Taký anjeli bývajú však známi iba úzkemu okruhu ľudí. Učiteľka v škôlke, ktorá pomohla dievčatku, ktoré doma týrali, anjelom je i chlapec, ktorý pomohol starenke s ťažkou taškou, je ním Maťo, ktorý sa rozdelil so žuvačkou, aj Klára, ktorá priniesla z ulice opustené šteniatko. Aj ja mám svojich osobných anjelov, ale myslím si, že by nebolo fér prezradiť ich. Títo ľudia jednoducho sú a môj svet je krajší.Tisícky, milióny, miliardy. Ľudí je tak veľa. Dúfam, že i dnes stretnem nejakých anjelov.

Ivana Poláková

Ivana Poláková

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

... som obyčajne neobyčajná, alebo neobyčajne obyčajná? „Áj stady sajkolodžy“ Rada fotím, píšem, varím špagety, vyfarbujem, vypisujem a zapisujem, zbožňujem chuť čokolády,vôňučerstvo pokosenej trávy, rannej kávy a Euphoriu od Calvina Kleina. Lol. A konečne viem, čo znamená EMO. Extrémne mastná ofina. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu